tiistai 4. marraskuuta 2014

BLOGIHAASTE: Päivä 1

Eli ensimmäisen päivän haaste kuuluu näin:

1. Self portrait ja 10 random fun facts about you, eli oma kuva ja 10 random faktaa sinusta
Tässä siis mun pärstä ja samalla identiteettini paljastus! :-D Pahoitteluni laadusta, mutta tajusin tässä samalla, että eipä kyllä oma kuvia ole tullut otettua muulla kun tuolla puhelimen etukameralla moneen vuoteen..
Ja sitten ne faktat!

1. Oon huulirasvariippuvainen! Multa löytyy kymmeniä huulirasvoja ja perustelen aina niiden ostoa joillain oikein "hyvillä" syillä, vaikka aina jos mies sattuu olemaan mukana kaupoilla, niin hän yrittää tiputtaa mua maanpinnalle ja toitottaa, kuinka mulla on jo miljoona huulirasvaa, enkä enää tarvi yhtäkään. No mutta kun tää on hyvä, pakko saada! Sitten en enää osta pitkään aikaan tai ainakaan ennen kuin oon käyttänyt jonkun aikasemman loppuun. Eiku..

2. Oon asunut koko elämäni isossa kaupungissa, mutta nyt kun tulin raskaaksi, niin koin pakottavaa tarvetta päästä muuttamaan tähän naapurikaupunkiin, joka siis on melkein kymmenen kertaa pienempi kuin aikaisempi kotikaupunkini. Oon kyllä jo aikaisemminkin halunnut muuttaa tänne kovasti, mutta nyt oli oikein hyvä syy muuttoon ja ihana asuntokin löytyi, sekä tämä on myös mun mieheni kotikaupunki(kerkesi jopa 2 vuotta elämästään asumaan muualla, kunnes "joutui" palaamaan takasin), joten avot!

3. Mun suurin unelma on ollut jo vuosia päästä työskentelemään psykiatrisessa sairaalassa tai yleensäkin hoitoalan psykiatrisella puolella ja suunta on jo alan myötä oikea, vaikkakin päämääränä on opiskella psykiatriseksi sairaanhoitajaksi.

4. Hihkun onnea, kun me saadaan tänään pyykinpesukone! Ollaan asuttu kaksi vuotta yhdessä ja aina oltu pesutuvan armoilla ja nyt se on ohi, jeee!

5. Mun suurimmaksi mieliteoksi raskauden aikana on muodostunut mandariinit, satsumat ja klementiinit, niitä on pakko saada ja paljon!

6. Olin ennen raskautta melkonen herkkupylly ja etenkin viikonloppuisin rakastin herkutella paljon, mutta nyt raskaaksi tultuani mulle ei vaan enää maistu karkit, SUKLAA(mitä?) tai oikein mikään muukaan herkku. Toisaaltahan tuo on vaan hyvä juttu! Jätski ja donitsit kylläkin menee edelleen, donitseja vähän ihmettelen, kun niitä en ennen edes piitannut liiemmin syödä.

7. Olen ennenkin pitänyt erilaisia blogeja, mutta aina joistain syistä ne ovat vaan ajautuneet karikolle loppujen lopuksi. Nyt kuitenkin mulla on ehkä inspiroitunein ja kivoin fiilis ikinä bloggailla! :)

8. Näitä faktoja on ihan mielettömän vaikea keksiä! Oon tosi huono tälläsissä ja tekiskin mieli vaan laittaa jotakin 1. Olen nainen 2. Mun lempiväri on violetti 3. Mulla on koira, mutta en päästä itseäni ihan niin helpolla.

9. Mun pitäisi tälläkin hetkellä tehdä kaikkea muuta kuin blogata, mutta..

10. Nyt lähden oikeasti tyhjentämään muuttokuorman rippeitä, tai täällä on vielä joulunakin tällänen sekamelska :-D

2 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin tänään ja jään seurailemaan :) Ihana lukea näitä odotusblogeja <3

    VastaaPoista