perjantai 26. joulukuuta 2014

Isyyspakkaus

Olen törmännyt monissa blogeissa aivan ihaniin isyyspakkauksiin ja jo syksyllä sain ison inspiksen myös toteuttaa mun miehelleni sellaisen.
Ostinkin silloin jo valmiiksi sitä varten tämän(klik) ruokalapun, mutta kun se saapui postissa, niin mun kärsimätön luonteeni ei vaan antanut periksi ja menin sitten antamaan sen heti!
Tämän jälkeen unohdin oikeastaan koko jutun, mutta joululahjojen kanssa painiessani ja miettiessäni, mitä pientä ostaisin vielä mieheni "päälahjan" lisäksi, ajattelin sitten kuitenkin toteuttaa pakkauksen.
Ajatuksena oli, etten ostaisi yhtään vaatetta, sillä niitä jo neidin vaatekaapissa on varmasti enemmän kuin tarpeeksi, mutta no, hieman annoin itselleni periksi, kun löysin nuo sukat ja vaatesetin H&M:ltä.



Tältä pakkaus sitten kokonaisuudessaan näyttää:









Kuva netistä, kun unohdin ottaa.

Lisäksi saatekirjeet:

Oletteko te antaneet isyyspakkausta ja jos olette, niin olisi kiva tietää millaisia teidän miehenne sai!

8 kommenttia:

  1. Ihana! Mäkin tein, mun blogissa on postaus siitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :') Ja samoin, muistankin itseasiassa hyvin sun pakkauksen!

      Poista
  2. oi miten ihana idea!! :-) tosi kiva blogi sulla muuten!

    http://o-something.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :)
      Käynkin heti kurkkaamassa sun blogin myös!

      Poista
  3. Ihana idea tällainen pakkaus! :)

    VastaaPoista
  4. Ihana idea! Nauroin lukiessani noit viimisii ehtoi :D

    VastaaPoista
  5. Ihana ajatus tää. Mä oon useissa blogeissa tätä ihaillutkin. Harmi kun en itte saanut tämmöstä toteuttaa :(

    VastaaPoista