perjantai 26. joulukuuta 2014

..Ja vielä kerran joulu.

 
 Huh ja hei, joulu tuli ja meni. Joulu sujui tosi ihanissa merkeissä, rauhallisissa ja lämpimissä, kuten toivoinkin ja hyvä niin. Aattona oltiin ensin aamupäivällä joulupuurolla anopin luona ja siitä sitten mentiin mun äidin luokse syömään ja viettämään iltaa.
Syömistä, syömistä, syömistä, rentoilua, syömistä, jouluohjelmia, yhdessä oloa, lahjoja ja nauttimista, siinä jouluaatto tiivistettynä. Sanoinko jo sen syömisen? ;)
Joulupäivänä mentiin sitten Hämeenlinnan suunnille mun tädin luokse jouluruoalle ja siitä vielä mun mummolaan, kotona oltiinkin vasta illalla myöhään, joten tässä kohtaa joulun viettoa alkaakin olemaan jo vähän voimat lopussa, etenkin kun sairasloman myötä on tottunut nukkumaan melkosen määrän ja olemaan lähinnä kotona, mutta nautin kyllä vaan tästä, että kerrankin saa mennä ja tehdä.
Tänään oltiin vielä mun äidin luona syömässä jouluruokaa ja rentoutumassa herkkujen, saunan ja Cluedon merkeissä ja huomenna suunnataan mun iskälle syömään, kun hän oli koko joulun yötöissä ja täten ei paljon joulua päässyt viettämään. Sen jälkeen sitten alkaa se normiarki ja kyllähän sitä jo vähän odottaakin.
 
 Ilmeisen kiltti olen kyllä ollut kuluneena vuotena, kuten kuvista huomaa! En odottanut todellakaan mitään tälläistä lahjamäärää ja saa kyllä taas olla mielettömän kiitollinen kaikille rakkaille, kun ovat taas viitsineet muistaa näin ihanilla lahjoilla! <3

Prinsessaakin muistettiin jo omilla paketeilla ja voi miten ihania kaikki, niin suloisia! :') Reiman haalari on varmasti maailman pehmein! Tiitiäisen satupuu on mulle tuttu omasta lapsuudestani ja tosi ihanaa, että nyt meidänkin tulevalla lapsella on samanlainen!





 Näiden lisäksi sain miehen kanssa yhteiseksi hullut kasat suklaata, muutamat leffaliput, rahaa ja kylpyläliput Edeniin!

Mitenkä teidän joulu meni? :) Olitteko olleet kilttejä?


4 kommenttia:

  1. Ihania lahjoja sait! :) Itselläkin oli kaikkea tarpeellista paketeissa ja hyvä niin :)

    VastaaPoista
  2. Ihania lahjoja :) Ja aivan ihanat noi pikku rinsessa vaatteet. <3 Mä niin ootan sen syntyvän jo! ^_^

    VastaaPoista