lauantai 4. huhtikuuta 2015

Kuulumisia

Moikka ja oikein ihanaa pääsiäistä kaikille! :)
Miten te olette viettäneet pääsiäistä? Meillä se menee melko rauhakseltaan, eilen oltiin mun äidin luona syömässä ja maanantaina mennään miehen äidin luokse kyläilemään. Muuten vietetään ihan leppoista kotielämää ristiäisiä järkkäillen, eli toisin sanoen paikkoja puunaten ja leivonnaisia miettien. Äitini lupasi tehdä kakun (ja toki auttaa muutenkin), mutta koska en halua hänellekään nimeä paljastaa etukäteen, niin mun tehtäväksi tuli muotoilla sokerimassasta neidin nimi. Vielä en ole uskaltautunut kokeilemaan, tosin tänään vasta massan ostinkin, mutta sanotaan nyt näin, että mun sorminäppäryydellä voi tehtävä olla yllättävän hankala!

Neiti on jatkanut hyvin nukkumistaan oikein huolella, öisin 5 tuntia on aika keskimääräinen aika nukkua putkeen ja syötön jälkeen jatketaankin heti unia.
Nyt ei auta kuin nauttia tästä ihanuudesta ainakin kun vielä sellainen on mahdollista!

Pakko hehkuttaa vielä näitä ehkä maailman ihanimpia housuja! Newbien röyhelöpyllyt siis kyseessä.
Mun mieheni mukaan maailman kamalimmat, mutta mun mielestä maailman ihanimmat!


Ps. Neiti huomenna jo 6 viikkoa! <3

7 kommenttia:

  1. Mä tein sellaset nimipalikat kakun päälle fimomassasta. On siis askartelumassaa ja ne paistettiin uunissa ja on nyt niinkun jotain muovia. Säilyy sit ikuisesti muistona :) tsemppiä viimeisiin järjestelyihin, viikko vielä! Hui kun jännittää :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan joo, joskus muistan koulussa tehneeni jotakin siitä! Vitsit kun olis tajunnut, on kyllä tosi kiva idea! :)
      Ja kiitos samoin, lähtölaskenta alkakoon! :) Apua! <3

      Poista
  2. Sulle on mun blogissa haaste :)
    http://helmikuunrakkaus.blogspot.fi/2015/04/the-liebster-award-haaste.html

    VastaaPoista
  3. Oih, musta noi Newbien röyhelöpylly pöksyt on ihania <3 Muutenkin nuo Newbien vaatteet on niin ihania! Omalle viisi viikkoiselle tytölle olen niitä tupannut ostelee kun ovat super suloisia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kyllä! Mä olen kanssa aika läjän jo haalinut niitä tuonne neidin vaatekaappiin, mutta onneksi kuitenkin hintatasoltaan ei ole mitään kovinta luokkaa, niin voi hyvillä mielin jatkaa shoppailua! ;)

      Poista
  4. Rakastan noita housuja<3 Olen katsonut meidän Amandalle noita monta kertaa, mutta ei ollut enää kokoja kun menin ostamaan. :( KappAhlin vauvan vaatteet on ihania, sieltä voisi ostaa ihan kaikki!

    VastaaPoista
  5. Kiva blogi sulla! Liityin lukijaksi! :)
    Käy myös kurkkaamassa mun blogi ja liity ihmeessä lukijaksi!
    jjennikaroliina.blogspot.fi

    VastaaPoista